Spring för livet - Sara Varga



Du säger att du har förändrats, att du aldrig menade att slå. Du säger att allt har förändrats, om jag ville så skulle jag förstå.
Man skadar inte den man älskar, vilket du faktiskt säger att du gör.

Jag lever med mina minnen och sår som ingen kan se. Jag lever med mina minnen, försöker glömma är ingen idé.
Man skadar inte om man älskar, vilket du faktiskt säger att du gör.
Spring för livet om det är dig kärt. Att slå tillbaka det är det inte värt. Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå. Det ända du kan göra är att gå. Det ända du kan göra är att gå.

Du skadade hela mitt väsen. Du sa att jag alltid gjorde fel. Du klagade på hela mitt väsen, tills jag inte längre var hel.
Man skadar inte om man älskar, vilket du faktiskt säger att du gör.
Spring för livet om det är dig kärt. Att slå tillbaka det är det inte värt. Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå. Det ända du kan göra är att gå. Det ända du kan göra är att gå.

Och jag älskar livet, det får du inte ta ifrån mig. För om nu hat är motivet, så finns där inget hat hos mig.
Spring för livet om det är dig kärt. Att slå tillbaka det är det aldrig värt. Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå. Det ända du kan göra är att då. Det ända du kan göra är att gå.
Det ända du kan göra är att gå.


Listen by ear, så kanske lite fel här och där.. men aa.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback