There is something in your eyes, something in your smile just tells me that your mine

Hello!
Just nu sitter jag i husvagnen, själv, och gör inget speciellt, kollar runt lite på internet.
Pappa köpte ett trådlöst bredband eller vad det nu heter igår när vi var på stan. Riktigt bra, faktiskt.
Och på tal om stan, jag köpte också lite saker. Ett par skor till påskdansen, och sen köpte jag äntligen dom där tröjorna från Gina Tricot. Fast ni kanske inte kommer ihåg vilka jag menar? Men jag tror jag ska fota dom och visa er senare när jag har kommit hem.

Mina ben är ungefär så döda som dom kan bli just nu. Det är en av anledningarna till varför jag sitter i husvagen just nu och inte är och åker. Eller rättare sagt det är anledningen.
Men nu ska jag ta och plugga lite, see ya! :)


Beautiful! <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback