Tomorrow is a mystery to me

Sitter just nu i 40-längan med Johanna, och jag väntar på att spanskan ska börja och hon på franskan.
Okej, nu började hennes franska så nu får jag sitta här själv, vad trevligt.
Denna morgon har jag inte gjort så mycket på, duschat, klätt på mig, sminkat mig, fixat håret, ätit, farit till skolan... Ja, you get it ;)
Dagen kommer vara rätt så okej tror jag. Slutar tjugo i två, så jag hinner med tidiga bussen. Idag har jag fyra lektioner, ganska chill ändå. När jag kommer hem blir det nog att plugga matte till proven vi har nästa vecka och sen NO-plugg. Leta reda på mina längdskidor och pjäxor och de, måste jag också göra. Vi har bragdloppet imorgon, inte mysigt! Vi ska åka 1,2 mil!!!
Hur det kommer gå för mig, kan jag nämna lite om men det ska vi inte snacka om så mycket. Mina ben är helt stela och döda efter sportlovet förra veckan, och efter gårdagens styrketräning på idrotten. Sen har jag inte åkt skidor på typ ett år. Så där har vi lite anledningar till avrför det kommer gå åt skogen för mig, jag lovar att jag kommer ramla några miljoner gånger. Jag är ju lätt bäst på längdskidor också...
Och nu kanske det lät som att jag är väldigt klen och så i benen, men jag har faktiskt åkt slalom i flera dagar, typ hela dagarna.. och sen har jag blåmärken på hela låren och så, och så är det tack vare dom jävla käpparna. Men så är slalomlivet! Det livet som jag lever och älskar.

Men nu börjar faktiskt min spanska lektion, så nu måste jag gå.


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback