Come home to me


Come Home To Me - Justin Bieber (Cover)

Kom just hem från skolan. Och nu ska jag nog börja med en fucking fördjupningsuppgift som vi har i NO. Egentligen förstår jag itne varför vi måste ha den. Vi har ingen läxa eller något speciellt i något annat ämne. Bara chill i alla ämnen förutom fucking NO. Haha, inte less på det alls som ni märker. I alla fall så ska jag jobba om tobak, droger och alkohol. Inte så intressant egentligen men det var det bästa jag kom på, och det är ju ändå rätt lätt om man jämför med kärnkraft och fotosyntes. Nog om min NO nu.. idag har jag varit hos skolläraken och han gjorde nå undersökningar och sen kom han fram till att min huvudvärk och yrsel mest troligt beror på stress. Men jag skulle i alla fall få åka till Vårdcentralen och ta blodprov. Något jag hatar enormt. Men nu ska jag inte blogga nå mer just nu. Hoppas ni har det bra och lyssna på låten där uppe, ni kommer inte ångra er för själva låten är übergrym och sen kan jag ju just bara nämna att artisten är totalt übergrym å :)


Haha, så kan de gå...

Comments
Postat av: Ebba

Hej! :D

Nu har jag dragit vinnaren av månadens blogg. Kolla in och se om det blev du eller anmäl dig igen :)

2011-05-31 @ 16:01:02
URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/
Postat av: Paao

hejhej !

har precis startat upp en ny blogg !

kom gärna in och kommentera.

och följ mig gärna i bloglovin så följer jag dig med (:

2011-05-31 @ 16:09:24
URL: http://paulinegranli.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback