Fredag den 13:e..

Idag är det då fredag den trettonde, eller ja inte så länge till. Några minuter till. Och eftersom jag alltid har sån tur så har jag inte gjort något, och inte heller har något dåligt hänt. Tur jag har!
Nog om det nu, har just sett Hellcats och ska typ sova nu för jag håller på att somna. Så himla trött jag är, har inte varit så här trött på aslänge. Imorgon är det i alla fall slalomavslutning och då blir det att träffa några söta... och på kvällen blir det bio med några andra söta.
Nej, men nu måste jag seriöst sova innan jag somnar här framför datorn.
Bara för att min bakgrundsbild är så snygg..

Comments
Postat av: Dessi!

Haha joo det har ju en förvana att bli så få;) men det ör iof sig samma här:(

2011-05-14 @ 00:11:29
URL: http://dezirees.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback