All along I believed I will find you

Idag har det inte hänt så mycket. Skolan, som vanligt. Där hände väl inget speciellt. Lektioner, raster, lunch. Ja, helt vanligt. När jag kom hem började jag räkna lite matte, men precis när jag kom igång med matten skulle vi äta (y).. och sen dess har jag inte ens ägnat en blick åt matteboken (som för övrigt är i datorn, och det suger sönder!!)
Nu ska jag ta och räkna matte som en galning. Prov imorgon. På två kapitel till och med. Men jag tror inte att det blir så himla svårt ändå. Hejdå! <(


Hej, jag heter Julia och jag är inte riktigt normal, och ja, det är en effekt på bilden...

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback