FUCK MY FUCKING LIFE!!

Min dator är så jävla sär att det inte går att hitta en mer särig dator, någonstans i hela världen och det kommer det aldrig gå att göra! Jag hade gjort en massa i min NO-uppgift och sen särar den sönder och stängs av när jag stänger locket på den för att förflytta mig från köket till vardagsrummet... Jävla-sär-cp-helvetes-fitt-dator!! Så nu kommer jag måsta göra om allt, fuck my life over and over again! Nu ska jag ta och spela sims och tycka mer synd om mig och inte sitta här och berätta för er om mina problem om min cp-dator.

Comments
Postat av: Jennifer

oki, jag sitter i sängen och myser med katte :P

Allt bra?

Kram!

2011-11-14 @ 21:07:07
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Okej! Ja Sofia är verkligen en grymt duktig sångerska! :D



Hoppas du har haft en bra dag!

Kram

2011-11-14 @ 21:59:27
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback