It's cold but I'm freezing in style

Rubrik: Bara för att det är så satans kallt...

Jag har kommit hem från skolan för ett tag sedan. Nu måste jag räkna matte och sen ska jag dusha, äta och sedan åka till my dear friend Emma. Där ska jag och några andra fixa oss till skolans höstfest slash maskerad.. halloween elelr vad de nu kallar det. Känns en del ovärt att ha en sådan fest... eller ja, men ändå kul. Annars består mina kvällar av att sitta och slöa framför datorn.. Men måste börja räkna matte nu, see ya another time bitches! :)


Någon random bild jag tog i söndags.

Comments
Postat av: ♫♪ Sandra T

mysig bild :)

2011-11-23 @ 12:41:42
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback