Varför då, varför sa jag det så?

Jag har just kommit hem från skolans maskerad slash höst slash halloween fest.. vad det ni var. Jag for ju då som sagt till Emma med mina kära vänner. Där fixade vi oss en massa. Jag och Adina tog vitt kroppspuder i ansiktet och så så vi blev bleka och så fixade vi rött läppstift och "blod"... ja, vi var vamyper. Surprise? Skulle inte tro det va?! I alla fall de som träffar mig dagligen vet att jag är ett stort Twilight (och vampyr) fan.. Hur coola är de inte?!
Check it out! ↓

Bella Swan som vampyr. Satan så cool, och inte minst vacker. Ja, vissa vampyrer är vackra (speciellt en hel del i Twilight!!)!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback