My heart's a stereo. It beats for your, so listen close.

Dagen började med att jag fick världens panik för att jag hade försovit mig, men så var det inte eftersom man hade ställt om klockan... Haha, tur det! Sen fixade jag mig, duschade osv, och sen tittade jag på Gossip Girl och sat vid datorn innan jag for på gudstjänst. Efter gudstjänsten for jag, Jennifer, Frida och Emma och handlade en massa till ikväll. Tyvärr kan inte Jennifer komma, riktigt tråkigt!! Krya på dig! ♥ Nåja, livet är inte rättvist alltid. Men nu ska jag titta på lite Gossip Girl och sedan äta middag och sen kommer Frida och Emma. Hejdå!

För övrigt nördar jag Stereo Heart av Gym Class Heroes. Överdrivet bra låt. "My heart's a stereo. It beats för you, so listen close. Hear my thoughts in every note. Make me your radio, turn me up when you feel low. This melody was meant for you, just sing along to my stereo." Like glue on my mind.. hahaha, sjukt bra låååååååååååååååååt!! Lyssna på den på en gång om du aldrig hört den!! :)

Comments
Postat av: Evah

Hej! Nu är dagens blogg utsedd. Kolla in om det blev du :)

2011-10-31 @ 10:39:59
URL: http://Evaaaahs.se

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback