Twilight - andra gången denna månad

Jag har just sett Twilight för andra gången denna månad. Det är exakt två veckor sedan jag såg Twilight och New Moon med mamma, och idag, eller ja, ikväll, har jag sett Twilight med mormor. Snart har jag väll sett Twilight med alla i hela släkten. Haha. Men Twilight är en riktigt grym film, och den blir jag verkligen inte less på. Och jag dör så snygga alla vampyrer är. Speciellt Edward (alias min pojkvän) och Carlisle. Jag hjärta vampyrhunkar. (Förresten jag vet att Edward och Carlisle inte är deras riktiga namn, Robert Pattinson och Peter Facinelli, om ni nu trodde jag var lite efter...)


Comments
Postat av: Frida

okej, jag älskar dom jeansen. mina favoriter:)

2011-10-16 @ 09:55:58
URL: http://frideliine.myshowroom.se
Postat av: rebecka allison

edwards pappa är hetast :)

2011-10-16 @ 10:46:16
URL: http://thewaytosucess.wordpress.com/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback