Amigos! What's up?

Rubriken likamed namnet på min spanska bok plus namnet på min engelska bok. Gulligt va? Nej. Hur som helst, den här dagen har helt klart varit helt ok. Har inte haft så tråkiga lektioner idag, hade ju inte no... haha. Och sen hade vi ingen spanska heller så jag slutade tio över ett. Då gick jag med Emma till sjukan och köpte klubbor osv. Vi väntade på bussen där. När jag kom hem började jag plugga lite och satt vid datorn, as usual. Och nu ska jag faktiskt fortsätta plugga lite, och sedan skriva en del på min novell och efter det får jag sa vad jag gör.
Moreover, it has been wonderful weather today. Right? Men ni ska bara vet! När jag hade kommit hem och satt i mitt rum vid datorn så regnade det inte outside my window. Det var sooooool! ;)


Riksgränsen 2011 - Miss it like heeeeeeeeeeeeeeeeell!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback