Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer


Vart jag mig i världen vänder - Den svenska björnstammen


"Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, längtar efter något som kan rädda mig." - Den meningen har jag verkligen på hjärnan!

 

Dagen har hittills varit rätt bra. Det har hänt en massa skoj, som vanligt och så har jag varit i skolan... Vilket var tråkigare, förutom allt roligt som hände då. Okej, det där blev helt fel, men who cares? Sitter just nu och drogar Vart jag mig i världen vänder. Senare blir det att äta middag, tacos. Mums! Och efter maten ska jag till mormor och morfar och fixa en del bilder och 'information' till en svenska sak.

 

Klicka på bilden gör att komma till frågestunden!


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback