Blir att se:

Sandra orkade inte se någon film så jag valde att se några avsnitt av Glee. Jag ska alldeles strax (efter jag länkat runt min och Cissi's novellblogg över halva bloggvärlden..) starta ett avsnitt och när jag sett några avsnitt ska jag sova. Känner mig jävligt depp, på grund av Titanic faktiskt, ni förstår nog varför (det blev ju inte bättre av att söka på orden "Jack Dawson" på tumblr heller, sökresultet blev detta och jag själv blev överdrivet depp) och hoppas nu på att Glee ska muntra upp mig. Cool tjej här, ohja!
Glee är även tillbaka imorgon efter ett uppehåll, vilket är underbart eftersom jag snart är ikapp.. ;)

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback