Maybe someday I will learn to fly


Olle Bescher - Just maybe
(klicka på bilden)
Börjar med att säga detta: Grym låt här ovanför. Lyssna på den, ni kommer inte ångra er. Sedan tycker jag ni ska klicka här för att komma till en underbart super bra novellblogg/min och Cissi W's novellblogg. Tycker även ni borde klicka här och kommentera. Skulle vara jätte gulligt om ni gjorde det! Nog om det. Idag stannade jag hemma från skolan eftersom jag mådde illa imorse. Jag gick och la mig och gick sen upp vid halv elva, tror jag, och då mådde jag inte illa längre. Som vanligt måste jag, oftast, bara sova för att må bra.. Värt alltså. Men då fick jag ju en extra ledig dag, superbra. Josse fyller ju år idag, som sagt, så jag bakade chockladbollar. Lurade Josse att jag höll på att göra kåldolmar, haha, höll på att dö när hon gick på mig. Seriöst.. hahaha. Hon kom nyss på att det var chokladbollar. Sämst. Nu sitter jag och skriver lite med Cissi, vi håller på att diskutera novellen och KCA. Jag ska alldeles strax börja göra min matte uppgift och innan jag ska sluta med den ska den vara klar. Sedan ska jag plugga till SO-provet som är på tisdag, och kanske lite till NO-läxförhöret jag får göra imorgon eftersom jag var borta både i fredags och i dag. Hoppas ni har haft en bra måndag och kommer ha en bra fortsättning på måndagen.

Förresten, jag har hittat världens roligaste video. Videon är den bästa jag någonsin sett, ni måste se den. Seriöst om ni inte ser den är ni dumma. Helt ärligt. Just det: Om ni vill höra något som händer i videon så måste ni har på högst ljud. Blev värsta sur på att ljudet var så lågt.. jag hörde knappt något när jag hade på högsta ljud, så ett tips är att ha jätte högt ljud om ni vill höra vad dom säger i videon. En sak till om videon: "Namnet" på videon har ingenting med videon att göra, jag tror dom bara tog det för att locka till sig fler tittare.. ni vet ju hur många Beliebers det finns i världen. Det var seriöst smart tycker jag. Seriöst jag tror inte ni fattar hur bra videon är! Klicka här för att se den!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback