Vila i frid fina du ♥


Jag kände dig inte så jätte bra, men av de gånger vi varit med varandra var du en underbar, snäll, fin, underbar igen, tjej. Jag kommer ihåg hur vi var med varandra på fartlägret och skrattade och hade kul, alla i hela gruppen. Och när vi hade den där kvällen på fartlägret när det var någon "lagkväll", om man kan kalla det det, och jag var rädd att inte hamna med någon jag kände. Jag hamnade i samma lag som dig. Då kände jag dig knappt, hade nästan aldrig pratat med dig. Men den kvällen började vi prata om allt möjligt. Om att du spelade hockey och älskade att åka skridskor och att jag hatade att åka skridskor. Att du skulle och spela match på söndagen/den sista dagen av fartlägret och inte kunde vara med. Vi båda ogillade att spela fotboll och satt för det mesta på golvet vid väggen och bara pratade. Sen fick jag ditt mobilnummer och vi smsade lite. Du var en underbar människor. Som många andra lärde jag känna dig genom slalomen. Du var en fantastik slalomåkare och du var säkert en super bra hockeyspelare också. Tänk att en så fin människa kan få dö, gud saknade helt enkelt en ängel. Denna påsk går alla mina tankar till dig, din familj, din släkt och dina vänner. Dig kommer jag aldrig glömma, underbara du. Livet är fan inte rättvist! Gud ville något annat med dig. Du HAR det bättre där du är nu.
Vila i frid finaste Tilda

Comments
Postat av: Tilda

Jag beklagar ❤

2012-04-09 @ 19:13:05
URL: http://tilda-s.se/
Postat av: Alexandra

<3

2012-04-11 @ 17:23:53
URL: http://aleexandraa.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback