Yeah, yeah, woah, woah


Kul att det ser ut som att mitt huvud är runt som en köttbulle. Niceeeeeeeeee.
Kul at allt bara laggar röv så att bilden försvann bara sådär.. Fast för er syns den säkert. Nice dator jag har.
Ska nu skriva lite på min novell och sen ska jag läsa några sidor i Fyra dagar fyra nätter. Efter det ska jag sova. Imorgon ska jag upp vid tio i tio eftersom jag ska hinna fixa some stuffs innan jag ska se NyhetsMorgon där en intervju med Justin ska vara med, vad jag har hört.. Och om den inte är med har jag stigit upp för tidigt i onödan och samtidigt kommit upp i tid för ja.. Förresten, förlåt för dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp typ. Vaknade vid halv elva, åt frukost då, gjorde klart en engelskauppgift och skickade in den, sen gjorde jag typ inget. Vid ett kom alla gäster och då höll jag på att fixa i mitt rum och sen vid två gick jag och la mig och gick inte upp förrän vid halv fem-fem. Haha, lät som att jag bara helt random gick och la mig men jag började få migrän såååå ni förstår kanske varför. Sen efter det var jag och cyklade med Josse, mormoroch morfar kom hitoch sen har jag hållt på att fixa lite saker. Detta blir sista inlägget.. inatt så: Godnatt! :)

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback