Julklappar & preseter 2011









På de sex översta bilderna är, i stort sätt, allt jag fick i julklapp av familjen, mormor & morfar (200 kronor av dem som finns på den nedersta bilden), min morbror & hans familj & farmor. Jag fick en Justin Bieber-kalender, en Breaking Dawn-kalender, några andra kalendrar, Adidasväska, Justin Bieber- och Eclipsesängkläder, sex olika nagellack, ögonskuggor, läppglans, en burk av min yngsta syster (hon är 4 år), två koftor, ett underställ, och "fodrade tights", Eclipse, hörlurar och sist men inte minst: Justin Bieber's julskiva. Tack Sandra! Det som då inte finns med på någon bild är nog tre t-shirtar (en Twilight, en New Moon och en Justin Bieber) och en sportbh.
De två understa bilderna, förutom 200 kronor, fick jag i present av familjen, mormor & morfar, farmor, min morbror & hans familj, Jennifer, Adina, Frida & Emma. Det jag fick i present var alltså tvål, tvål, deoderant, graffiti-nagellack, biocheck, 60 kronor, parfym, två fleece-koftor, vantar, presentkort på Rina Makeup, 200 kronor och 300 kronor. Det som inte finns med på bilderna är underkläder plus några sportbh:ar.
Det var det, TACK ALLA! Och ni läsare: Hoppas ni har haft en bra start på 2012.

Comments
Postat av: julia

fina saker du fick!:)

2012-01-11 @ 16:54:55
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback