Årets första dopp - Well, better late than never..

En bild jag fotade på badstranden för någon dag - kväll - sen..

Idag - eller ja, igår eftersom klockan är efter tolv - har jag varit på badstranden och bara chillat, eller så. Solade och åt glass. Sen for jag hem och solade och efter det gjorde jag i stort sätt inget till Emma, Frida och Adina kom och frågade om jag ville följa med och bada. Och så blev det. Vi badade och sen solade vi ett tag. Årets första dopp (heter det ens så? Blev fundersam nu.. Det lät så fel heöt plötsligt). Efter, eller vad? Men ni vet vad man säga, va? - Bättre sent än aldrig. Sen funderade vi på om jag skulle cykla med dom till Nyborg och sova över hos någon av dom, men det gick inte. Jag badade med Josse (och pappa och Fanny, men dom gick upp typ direkt jag kom dit) istället. Sen bakade jag en kladdkaka, och den åt jag och mamma medan vi såg några avsnitt av Vampire Diaries. Och sen såg pappa också ett avsnitt med oss. Haha, dom tycker Vampire Diaries är bra, helt ärligt. Grymt ju! Alltså nu blev det här inlägget ganska långt så jag ska avsluta här med att säga att jag inte vet vad jag ska hitta på nu - om jag ska se en film, läsa en bok, skriva på min novell, sova eller något helt annat. Jag säger väl i alla fall godnatt nu, i fall jag inte sitter vid datorn senare. Godnatt!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback