My heart skips, skips, skips, skips, skips, skips a beat

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Under helgen var jag ju på konfaläger, som jag meddelade er om på fredagen. Under veckan har jag prao. Jag och Cissi L är och praoar på Coop. Därav ingen uppdatering under förmiddagen och eftermiddagen. När jag har kommit hem har jag varit så himla trött att jag nästan gått och lagt mig, nej men. Nästan. Seriöst det måste vara jävligt jobbigt att jobba på Coop, men ändå ganska roligt! Nu ska jag se ett avsnitt av Revenge och sen kanske något avsnitt av The Lying Game och sen fortsätta med min religionberättelse, ja det är en SO-uppgift. Hoppas ni har haft en bra dag! :)

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback