Cool girl, no phone

Ligger i sängen och lyssnar på lite typ old music. Hörde nyss att Ed sjöng "cool girl, no phone" eller något sånt i The A Team och det passar faktsikt ganska bra i mitt läge just nu (därav rubriken)... Pappa har nämligen tagit med min mobil till Sundsvall där han är på slalomtävling med Sandra. Dom kommer inte hem förrän på natten till måndag så jag är utan mobil till dess och det suger en hel del. Tur fan att jag har min dator, annars hade jag for real inte överlevt. Alltså vilka i-landsproblem jag har. Åh. Jag ska i alla fall fortsätta lyssna på lite old music och sen ska jag nog skriva på min novell jag påbörjade för någon dag sen. Har faktsikt en enorm skrivlust just nu. Aja, ha're bra!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback