24 januari - so, matte och Lilla Sportspegeln!!!!

Ja, idag den 24 januari, en måndag så har jag lagt ner ganska mycket på skolarbete, stolt jag känner mig ;)
Jag gjorde då först hyfsat mycket i so:n och sen i mattenhar jag gått igenom för provet vi har på onsdag och sen ett på torsdag. Sen klockan kvart över sju så såg vi, hela familjen på Lilla Sportspegln! Vilket vi aldrig har gjort förut.. vi gjorde det för att dom har varit och filmat på fartlägret i Arvidsjaur i år.. som jag nämnt tidigare kanske? Så vi såg för att vi kanske var med ;) Och jag var med lite faktiskt.. jag ska se om jag kanske kan lägga upp videosarna här på bloggen annars så länkar jag bara till dom.. och det gör jag mest troligt imorgon då ;)
Men nu har jag inte så mycket med att säga.. så typ see ya soon! <3


Foto: Amanda
Modell: Jag ^^

/juliaandersson <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback