amanda..

..tvingade mig att blogga , eller ja hon sa att jag skulle blogga så jag sa att jag slänger in ett kort inlägg :)

Just nu sitter jag i skolan med Johanna och chattar med Amanda F på fb , & nu ska jag ofc läsa lite jb noveller , har jag ett liv ens? ;o
Mer jag kan säga?! jo jag sitter i veckan och väntar på att justins bok ska komma och att min kamera ska komma annars blir det nog att plugga , plugga , och plugga spanska och ofc läsa jb noveller som vanligt :D

En sak jag bara måste lägga till är;
Jag sitter och lyssnar på musik och så lyssnade jag på Teenage Dream och johanna ba;
- Du gillar den här låten va? ;o
åsså pratade vi lite om varför jag gillade den , sen sa jag;
- Men låten som kommer här efter är bättre.
åsså klickade jag på "nästapilen" men då blev det självklart reklam ikeas reklam "hej jag heter..." osv hahah johanna ba kollade på mig :)

Men nu hoppas jag att amanda är nöjd och har lite att läsa och skratta åt min dåliga humor x'd



älskar dig gumman<3

/Julia<3

Comments
Postat av: Flum<3

Var du tvungen att ta den bilden -.-'

x))<333

Älaskar dig med grymt mycket!!!<3<3<3

2010-12-06 @ 15:02:28
URL: http://slalombruden.blogg.se/
Postat av: Björnen x'D

Vilken Johanna menar du hihii ? ;D <333333333333333333

2010-12-07 @ 18:03:32

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback