Humor.

Nu ska jag bjuda på lite av min väldigt dåliga humor , haha x'd

På mitt och Johannas kanlas igår när vi körde gömma nyckel. Det var en som var bjuden  som skulle gömma men vi gav tips. Så vi pratade lite och sen..
Johanna: Om man gömmer den lågt så går alla under!
Jag och den som gömde: HAHAHAHHAHAHAHAHA x'd

Jag och Johanna när vi pratade å skype idag.
Johanna satt och spelade spel (som vanligt då) och så var det igång musik som hon itne visste hur man stängde av och sen slutade musiken.
Johanna: Så nu gick musiken bort.
Jag: Hahahhahahah , dog den? ;o

Jag och Johanna satt och pratade med Felicia och Sandra på en matte lektion. Och så började vi skämta med varandra, typ gåtor.. ja och det var Johanna som drog alla gåtor.
Johanna: Vad heter en katt som man kissar på?
Jag, Felicia och Sandra:
Öh?
Johanna:
En kissekatt såklart, men vad heter en katt som man missar då?
Jag:
Missekiss.
Johanna:
Hahah näe, men kissemiss.
Jag:
HHAHAHAHAH oj, lite fel x'd

Sen.
Felicia eller Sandra: Johanna du har väldigt dålig humor.
Jag:
Haha aa det har hon.
*Sandra och Felicia fortsätter räkna*
Johanna:
Vet du vars jag har läst dom då?
Jag:
Öh inte en aning?
Johanna:
I en JULIA- tidning!
Jag och Johanna:
HAHAHAHHAHAHAH x'd
Lite dumt mot mig , fast bara på skoj då men det var så himla kul ;)


Ja det är min dåliga humor det och sen har jag då ännu mer men inget som jag orkar skriva (speciellt med Jennifer, Frida, Johanna, Linnéa, Amanda, Alexandra och Linda) ;)


/Julia <3

Comments
Postat av: Linnea!

hehe sant ;)

2010-12-25 @ 01:57:39
URL: http://linneaab.devote.se
Postat av: Björnen xD

Såå mycket spelar jag väl inte ?, haha ;D. Vi har bara föör bra skämt vi! :D <33

2010-12-25 @ 11:26:59

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback