Tävling @justindrewbieber.blogg.se (jbiebersweden.tk)




Nu har Sveriges största (och bästa) Justin Bieber fanblogg gjort en tävling , det är ett samarbete med cdon.com.
Det man ska göra för att vara med i tävlingen är att svara på en fråga ;)
"Vad står det på Bieber kepsen som cdoncom säljer?"
1. Bieber Fever
X. I ♥ JB
2. Justin Bieber

Priserna lottas ut slumpvis bland dom som är med och tävlar.
Priser: 4 stycken badgets, Justin kalender, My Worlds The Collection, en lila Justin t-shirt, en grå Justin t-shirt och en JUSTIN BIEBER AUTOGRAF!!

För att vara med i tävlingen ska man som sagt svara på frågan (inte här på min blogg utan i den HÄR bloggen ;)!!).
Du skriver ditt svar i en kommentar och sen får du INTE GLÖMMA att skriva ditt namn och din epostadress(vinnaren kontaktas via mejl!)

Tävlingen avslutas den 15 januari kl. 00.00!!

Klicka HÄÄÄÄR eller på bilden där uppe för att komma till inlägget där ni kan läsa lite till om tävlingen och kommentera erat svar ;)


Jag har själv deltagit i tävlingen, och om du är en belieber eller bara vill vara med och tävla för att du skulle vilja ha grejerna så why not?
Och det lottas ju ut en autograf så ta chansen att vara med i tävlingen NU!

Lycka nu till alla som deltar och har deltagit, håll tummarna nu och så hoppas jag att en värdig vinnare vinner !

Skulle ju vara lite kul om jag vann, då jag aldrig vinner när jag tävlar om något eller i något ;)

UPDATE:
Tänkte bara lägga till vad jag tycker om deras Justin Bieber fanblogg ;)
Jag tycker att deras blogg är alldeles underbar, dom uppdaterar så ofta dom kan, dom håller alla belieber (i alla fall alla beliebers som besöker bloggen) uppdaterade om vad som händer i Justin värld. Jag tycker att dom håller mig uppdaterad 24/7, och dom skriver på ett så bra sätt i varje inlägg. Och dom jobbar länge med att översätta alla texter dom skriver, okej nu ska jag inte skriva för mycket, men jag tycker i alla fall att dom gör ett grymt arbete med bloggen :) Jag tycker verkligen dom gör ett grymt arbete med bloggen (som jag sa) och med allt dom gör omkring, videos, tävlingar och allt sånt ;)
JAG VILL NU OCKSÅ TACKA DOM FÖR ATT DOM HAR EN SÅDAN BRA OCH UPPDATERAD BLOGG SOM DOM HAR, ÄLSKAR ERAN BLOGG <3

/En Julia som sitter spänd och väntar tills den 15 januari är här och hon får se om hon har turen att vinna eller inte ;)


Comments
Postat av: Kristin!

Hejsan! kikar in här med ett tips om min pojkväns duo med t-pains, t-pain har gjort en låt som min kille är med och rappar på:) lyssna på den HÄR: http://www.youtube.com/watch?v=qtQi2HMjcnE&feature=player_embedded o sprid den vidare till alla du känner % såklart lyssna på den people!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2010-12-29 @ 20:02:00
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Annie

Mitt svar är: X. I ♥ JB

2011-01-06 @ 19:14:30
Postat av: Filippa

mitt svar är: X. I ♥ JB

2011-01-06 @ 19:16:09
Postat av: william

MITT SVAR ÄR:X.I♥ Jb

2011-11-04 @ 18:40:26
Postat av: william

MITT SVAR ÄR:X.I♥ Jb

2011-11-04 @ 18:41:17
Postat av: RoofersVirginiaBeach

I like this site because of the quality of information that you provide. Please keep up such awesome content.

Virginia Beach Roofers


Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback