Min söndag och min måndag... (bilder);)

Här kommer lite bilder från igår och idag,,,,,;)


Det blev ju lite JPJ på söndag efter jag hade tagit hand om syrrorna. Synd att Shirin åkte!!;)

Sen blev det lite fotografering mot kvällen;)


Lite fika blev det på kvällen, eftersom syrran hade kalas;)

Slut...;(


Då hämtar man lite till....;)

Sen efter det blev det att göra läxan;)

Så här såg baldet ut när jag började.....

... och såhär såg det ut när det var klart;)

Och sen var det barra att lägga i ordning och sen packa ner i väskan;)

Dagens klädval (svarta mjukisbyxor och lila linne);)

Mitt öga, när jag blundar;)

Sen blev det att borsta tänderna;)

Sen läste man Julia- tidningen;)






Jag läste och läste, här är lite bilder på vad jag läste, och sen slutet;)

Måndag...;)

Min frisyr idag;)

Lite äppelkaka....;)

Ja, det var min gårdag och dag.....;) Kommer akasnke några mer bilder sen,,,,,,;)

Här kommer en bild på världens coolaste människor, iaf som åker slalom (förresten en person fattas, och det är Amanda;));)

Kalix alpina, dom coolaste,,,,;)

Kramizzar från jjulia;)

Comments
Postat av: Fluum

Naaawwww<33

2010-05-11 @ 15:52:06
Postat av: matilda<3

vi är bäst kalix alpina!:)

2010-05-11 @ 16:28:05
Postat av: jjulia;)

Jajjameen vi är klart bäst, Kalix ALpina!!;)

2010-05-11 @ 18:37:55
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Fluum

Skönaste kulbben av alla<333

2010-05-12 @ 16:18:19

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback