Min torsdag(bilder);)

Idag har jag varit på skolan. Det var världens katastrofdag;) Men nu kommer lite bildder från min dag hemma, efter skolan.;)


Först blev det att äta lite glass;)


Sen blev det att studera klasserna till nästa år, det blev även att titta i skolkatalogen lite, hahahhh;)


Ja, hur lyckades jag med det här, hahha, Jag gjorde allt annat ön läxan, fast det var det jag skulle göra;)


Sen blev det lite läxa, men jag gjorde glosorna på datorn;)


Sen blev det lite matte, i en bok, men då satt jag vid msn istället;)


Det blev iallafall lite gjort;)


Och sen var man tvungen att sitta med lillsyrran och se på Pippi, hon var rädd. Hahhahh, men jag satt bara och höll på med mobilen då;)


ja, det är väll så dagen har sett ut idag;)

Kramizzar från jjulia;)


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback