Sista värmen!?!?:)

Är det sista värmen nu, eller? Alla säger det. Det kanske är det bästa eftersom det annars inte kommer vara varmt i sommar!! Men det skulle vara riktigt skönt om det var varmt, men det passar bättre på sommaren. Just nu känns det som sommar, elt klart!!

Igår bloggade jag inte eftersom jag mådde lite dåligt efter alla värme, kanske solsting, jag säger absolut INTE att värmen är dålig, men när vi är på skolan är alla i klassen, kanske hela skolan, dåliga på att dricka. Det är ju otroligt viktigt när det är varmt. Ja, och sen var jag tvungen att göra en skrivläxa. Vi skulle skriva en fantasiberättelse. Det var först inte så kul, jag hade ingen idè på vad jag skulle skriva. Sen när jag väl hade börjat skriva ville jag inte sluta. Jag tänkte blogga i gårkväll, men det blev det inte nåt av, det jag hade skrivit blev typ skitkonstigt så det tog typ 45 minuter att fixa det när jag skrivit klart. Klockan halv äelva var jag helt klar med läxan!!

Idag ska jag göra läxa, engelska, den är till imorgon, men tror ni jag har gjort nåt på den ännu. Svar nejj!! Inte bra, sån är jag egentligen inte, jag är världens, iaf klassens, största skolnörd, eller jag vill inte säga skolnörd men jag kom inte på nåt annat. Jag kan väl säga att jag är den som är mest flitig i klassen kanske, iaf oftast. Men jag säger inte att dom andra inte är flitiga, det är dom flesta. Ja, men det blir snart att börja med engelskan, men först ska jag blogga lite, som ni nu märker. Sen kommer det bli att gå ut och mysa i solen och värmen, bara jag dricker mycket.

Kram från jjulia:)

Comments
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

sv: nix, det kostar inte ett öre att vara medlem :)

2010-05-22 @ 08:06:17
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: jjulia

Okejj, tack för hjälpen:)

2010-05-22 @ 10:26:38
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback