I can't get enough

Hej, alla söta!
Mår ni bra? Har ni haft en bra lördag? Hoppas det!


Min lördag [hela veckan också] har inte varit sådär värst bra! Är sjuk, fortfarandre. Så jobbigt det är. Hoppas på att vara nog frisk för skola på måndag. Jag har missat så mycket i skolan så det är inte klokt. Jag var ju sjuk förut också [flera gånger] och precis när jag tagit igen allt och kommit ikapp i skolan så blir jag sjuk. Bra timing, huh? Sen måste jag nu hinna ikapp med allt igen, och bli frisk. Och tänk om jag inte får ledigt för att åka till Riksgränsen i maj nu? Fatta hemskt det skulle vara! Men nu är det nog om det..

Jag är sjukt less på blogg.se just nu... Som jag sa igår statistiken är det något fel på. Den har ju inte bytt dag, det är fortfarande den 7/4 där fast det egentligen är den 9/4. Sen slutade den räkna besökare och sidvisningar igår eftermiddag. Jag är inte annat än l e s s på sådant här!

Men nu ska jag ta och göra något, vet inte vad, men något annat än att sitta vid bloggen och datorn.
Ha en bra lördagskväll!


Haha, kommer ihåg när han skrev det på Twitter. Lyckan alla Beliebers fick - han vet att vi finns! (a)

Comments
Postat av: Dessi!

Låter inte alls kul, hoppas det går över fort!:O jag håller med!:D det måste vara skönt, hatar det igentlugen det blir alltid jätte jobbigt!:O haha joo samma här, den är verkligen jätte läskig!:O

2011-04-09 @ 23:17:08
URL: http://dezirees.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback