I'll always remember this

Förlåt för dålig uppdatering. Har faktiskt inte haft tid att uppdatera.
Idag har jag sovit till typ hlav elva, och sedan har jag inte gjort mycket. Spelat piano, tagit hand om Josefine och Fanny, suttit lite vid datorn och bara tagit det lugnt. Före middagen skrev jag en del till min novell. Alla som inte har kikat in den ännu skulle kunna kika in den och säga vad dom tycker!
Jag har just kommit hem från majbrasan. Där pratade vi, eller ja mamma och pappa pratade med alla och jag lyssnade. Sen grillade vi korv och bara stod framför elden. Det var inte så kallt heller, fast det var nog tack vare elden och majbrasan. Nu ikväll ska jag nog kolla runt på lite saker jag inte gjort idag, typ bloggar och annat sen blir det nog att se Pirates of the Caribbean.

Igår då; Då var jag ju som sagt på kalas och sedan ett party. På kalaset badade vi i en bubbelpool, åta frukt, godis och annat gott och drack bål. Sen fick vi ansiktsmask, haha hur vi såg ut. Jag och Matilda hade avokado, och alla dom andra tror jag hade jordgubb. Efter det fick jag [och dom andra - fast jag mest] skynda oss och duscha och så, och jag skulle hinna blåsa håret och sminka mig och allt. Men det hann jag tyvärr inte, så jag fick sminka mig i bilen och sedan snabbt när jag kom hem. När jag var klar med det skyndade vi [jag och pappa] oss tillbaka in till stan där högstadiepartyt var. Då jag kom dit hade dom andra av mina kompisar redan kommit dit men dom mötte mig i dörren, så snälla som dom är.
När Skaburbian Collective spelade satt vi mest och lyssnade och pratade, men sedan när dom gick och DJ:n började DJ:a [haha] så dansade vi asmycket. Ibland gick vi och satte oss och bara pratade men sedan dansade vi igen. Kul, men svettigt. Vid kvart i tolv dansade vi till sista låten för oss. Det var Grenade. Efter det åkte vi hem, och jag var hemma lite efter tolv.
Grym kväll, tack alla ni som var med mig och gjorde den! :)

UPDATE: Grattis till Kenny Hamilton, Justin's livvakt, som fyller 30 år idag!



Följ bloggen med bloglovin', kommentera och kika in min novell här.
bloglovin
Vill du ha fler läsare på din hemsida? Klicka då på bilden här nedanför.

Comments
Postat av: Viktoria - Smyckesshop

Nu är dagens blogg utsedd :) Skynda dig in och kolla om du vann, om inte så kan du anmäla dig till en ny omgång här:



http://viktorias.nu/2011/april/dagens-vinnare-dagens-blogg-6.html

2011-04-30 @ 21:41:38
URL: http://viktorias.nu
Postat av: Viktoria - Smyckesshop

vad roligt :) vinnaren lottas som vanligt ut i morgon :)

2011-04-30 @ 21:49:43
URL: http://viktorias.nu
Postat av: paulina

fin blogg! Glad valborg!

2011-04-30 @ 22:25:10
URL: http://stuupidgirl.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback