I can't take it, take it, take no more


Till the world ends - Britney Spears ft. Ke$ha & Nicki Minaj

Tänkte ladda upp lite bilder jag tagit idag och för någon dag sen. Men tyvärr så fick kameran slut batteri när jag skulle sätta in bilderna i datorn. Och det där med minneskortet i datorn har min dator aldrig gillat. Med andra ord det fungerar inte. Eller så kanske det möjligtvis är jag som inte kan det. Hur det nu än är så ska jag faktiskt läsa lite Biebernoveller och lyssna på musik innan jag på ett tag lägger mig. Goodnight! :)


Snyggaste temat på Google Chrome. Går bara att älska. Haha.

Följ bloggen med bloglovin', kommentera och kika in min novell här.
bloglovin
Fråga vad du vill i blogresponse - antingen till vänster eller här.
Vill du ha fler läsare på din hemsida? Klicka då på bilden här nedanför.

Comments
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jag själv har varit på Kreta några gånger, olika ställen, och i Halkidiki. Älskar som sagt Grekland :) Hur gammal är du? :) Kram!

2011-07-11 @ 10:43:03
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 05:31:33
URL: http://smsalåna.nu

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback