I love you like a love song, baby


Love you like a love song - Selena Gomez

Dagen har spenderats i Johannas stuga tillsammanas med henne. Vi har åkt båt, varit ute, spelat kort och haft det fun for real! Haha, men nu måste jag faktiskt fortsätta städa... Annars blir det nog inte så roligt för mig. Och jag vet att jag har haft väldigt tråkiga och korta inlägg på senaste tiden, det ska jag försöka ändra på. Ha en bra onsdags kväll! :)


Bild i repris.


Följ bloggen med bloglovin', kommentera och kika in min novell här.
bloglovin
Fråga vad du vill i bloggsvar - antingen till vänster eller här.
Vill du ha fler läsare på din hemsida? Klicka då på bilden här nedanför.

Comments
Postat av: Anonym

Gode tips :)

2011-07-02 @ 14:24:59
URL: http://b
Postat av: Anonym

Den forje kommentaren skrev jeg feil : P Så bare slett den !



Gode tips ;)

2011-07-02 @ 14:25:44

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback