Everything's gonna be okey, it's gonna be a good day

Godmorgon allihopa!
Har just vaknat - eller mamma kom upp till mig och väckte mig och berättade vad jag behöver göra idag - och har lyckats sätt mig upp i sängen, längre har jag inte kommit. Men även fast jag bara hunnit göra det så har jag redan känt att mina ljumskar kommer vara rätt så döda idag och ett tag framöver.

Om man skulle fota genom mitt fönster och ut skulle man få bilder på ett tråkigt, snöigt och mulet väder. Men om man skulle fota utifrån och in i mitt rum, vad skulle man bilder på då? Jo, en soptipp. Okej, så stökigt har jag inte, men det är en ända röra i mitt rum. Så det är en av sakerna jag ska göra idag. Jag ska även plugga en massa också. Men förutom det ska jag chilla lite också, så jag ska nog kunna blogga lite idag ändå.

Nu ska jag faktiskt ta och pallra mig ner och äta frukost.


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback