Natten är ung och jag ligger vaken

Skolan kan bara gå och ta sig! Haha, alltså jag blir galen. Jag har pluggat tilld et här NO-provet ett bra tag nu, både idag och i flera dagar. Men det vill inte sätta sig i hjärnan, det fastnar inte. Och jag lägger all skuld på skolan, det är dom som säger att vi ska ha prov. Skolplikt, prov, läxa osv... dö!

Ja, som ni kanske förstår då, jag sitter och pluggar NO. Värt! I alla fall, det är nog det som kommer vara stor del av min kväll, för jag ska klara det här provet annars kommer alla i klassen mobba mig. Alltså om jag får omprov, ojoj. Har aldrig fått det och har typ alltid haft VG-MVG på prov, inget skryt nu. Jag lägger ner jätte mycket tid på att plugga så då lönar det sig. Haha, men nu ska jag inte prata om skola, prov osv. för nu måste jag fortsätta med pluggandet, olyckligtvis.
#dieschooldie


Längtar? Ohja!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback