Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Godmorgon!
Sitter här och har just duschat och klätt på mig. Det som händer under morgonen är att sminka sig, fixa håret, äta osv. Inte så mysigt när klockan är före sju - eller alltså jag kommer göra allt det där före sju. Men det är i alla fall så min morgon kommer se ut i stort sätt.

Sen när jag kommer till skolan blir det att vänta tills lektionen börjar klockan åtta, och sen ungefär fem minuter till som min lärare som har lektionen alltid är sen. Då har vi mentorstid och sen engelska. Men nu ska jag inte berätta alla lektioner.

Idag kommer jag också behöva gå ner till musiken och fråga en sak om taktarter och så till läxförhöret i musik vi har senare idag. Annars är det nog inte så mycket speciellt som hände på skolan idag, förutom det och att jag ska spela piano. Wow, coolt va?! Haha.

När jag slutar kan jag nog åka med pappa hem eftersom han slutar ungefär samtidigt som mig. Så då slipper jag vänta i en timme på bussen, ensam och övergiven i min ensamhet i 40-längan, haha. Och när jag kommer hem blir det plugga... hehe. Svenska-plugg till läxförhör imorgon - kan det mesta så kommer inte plugga nå mycket. Sen NO och matte-plugg till onsdag, onsdag och torsdag - där krävs det ju lite mer plugg. Annars blir det väl att chilla lite sådär.
Men nu måste jag gå för att jag ska hinna fixa mig och allt sådant.


Längst bak från vänster: Frida, jag, Johanna.
Längst fram: Jennifer.
Längst till höger - från höger: Linnéa, Emma.

Comments
Postat av: Frida.K

Hahah sött! <3

2011-03-21 @ 16:44:54
URL: http://norrlenningstjejen.devote.se

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback