Fu kin su pah

Haha, pappa sitter och ser på Twilight. Ojoj, vad har hänt. Kan bero på att den går på SVT1 och att han inte har något annat att se... Men i alla fall, jag har ju redan sett alla som kommit ut - väntar som en galning på nästa film - så jag gick bara förbi. Förresten så har jag Robert Pattinson på väggen. Det är bara för att det är en bild i en kill-kalender. Han är rätt så ful.
Just nu tänker säkert de flesta av er "Intresseklubben antecknar", förstår det. Det här inlägget var inte så intressant, men jag kommer bara på ointressanta saker när jag är trött. Godnatt!

Comments
Postat av: Anonym

Hihi pappa klickade också in på den för det var paus på hockeyn och han ba: Jaha vad är det hära? ;)

Sv: Jo tack jag har fått nu nå tabletter så jag är klar till skolan på måndag men det suger att missa fotbollen jag som hae längtat men men far nog di bara för att titta! :) TACK SÅ JÄTTE MYCKET att du kunde hämta mina grejer och att hon la ut dom på schoolsoft, jag har hämtat dom! :D <333

2011-05-06 @ 23:29:16
Postat av: Elma

Haha!

2011-05-07 @ 13:27:01
Postat av: Emelie ♥

sv :den låten är jätte bra , aa allt är bra :D !

ska vi följa varandra genom blogglovin ?

2011-05-07 @ 14:27:36
URL: http://mesys.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback