Varför bor jag långt åt helvete?!



Vid tillfällen som detta undrar jag varför jag bor långt åt helvete uppi norr! Och så brukar jag undra varför inte kändisar kan besöka andra ställen än Sveriges kära huvudstad. Ja, det har funnits ute på internet ett bra tag, men det är idag det här eventet inträffar och jag är fruktansvärt ... typ sur. Om jag bara bodde i Stockholm, hade haft lite skillz och så hade jag kunnat träffa min pojkvän. Men nej, så blir det inte för jag bor inte i Stockholm. Skillz har jag men tyvärr räcker inte det. Alltså åh, tänk att träffa Robert och Ashley! För övrigt så är Edward, Bella och Alice mina favoritkaraktärer i Twilight-filmerna. Och såklart Carlisle... Ashley är så fruktansvärt sööööööööt, jag dör! Åh, gud, att träffa henne. Shit! Men då får jag väl se fram emot den storslagna premiären av Breaking Dawn om några veckor... Just det, jag ska klaga lite mer. Varför finns det åldersgränser på filmer?!! Jag fattar inte! Det ska ju vara en Twi-Day på vissa SF-biografer runt om i Sverige. Faktiskt här uppe i norr, men eftersom det är 15-årsgräns på Twilight och Breaking Dawn tar man sig inte in. Men för att se något positivt i det hela; En fördel med att bo i den lilla staden jag bor i är att de som jobbar på bion skiter i om man är femton eller inte. Så Breaking Dawn kommer jag, förhoppningsvis, kunna se. Men blir det inte så kommer ni nog inte höra mer av mig på ett bra tag. Men än så länge kan ni vara lugna, dear readers, det är ännu några veckor kvar... See ya another time...!

Comments
Postat av: MyzaaN

Tråkigt att vara sjuk!: ( jo min var bra!

sak du göra denna helgen då ?:D

2011-10-28 @ 22:10:51
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: filippa

Åååh vad synd att du inte kunde gå, jag var där och det var helt underbart! om jag ska vara helt seriös så svimmade jag när han hade signerat min bok, Robert var såå mycket snyggare i verkligheten än på film och fotton till och med! Men vilken tur att du iallafall förhppningsvis får se braking dawn!

2011-10-29 @ 16:02:31
URL: http://filippaandersdotter.myshowroom.se

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback