A cinderella story, CSI & Charlie St. Cloud




Tidigare ikväll såg jag A cinderella story (med mamma och pappa. Och det förvånarmig faktiskt att pappa redan sett den..), och efter det såg jag CSI: Las Vegas med pappa. Det var ett avsnitt från 2001, eller något sådant, men det var hur grymt som helst! Alltså jag älskar CSI och sådana serier, även fast jag itne vågar se sånt själv och har så bra fantasi så det är inte sant. Om ni fattar vad jag menar med det? I alla fall, jag kan inbilla mig saker hur lätt som helst, och att se CSI och liknande är inte bäst för mig. Men hallå, CSI äger ju! Hur som helst, nu ska jag se Charlie St. Cloud, och sedan får jag se hur trött jag är. Om jag inte är trött blir det nog att börja se andra säsongen av Gossip Girl.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback