I wish nothing but the best for you to

Vaknade halv nio idag. Gick upp och åt fruksot. Tittade på tv. Spelade piano. Dushade. Sitter här och bloggar. Ja, det var min morgon. Men nu måste jag gå och sminka mig, fixa håret ta på mig andra kläder.. Ni kommer antagligen ihåg att jag ska på konfa-informations-sak i kyrkan idag? Hur som helst det ska jag, och jag ska typ åka om en halv timme. See ya leter! :)

Till min kära kompis Johanna:
Skicka bilderna från NO:n och från i fredags. Annars får vi fixa det i delad mappen imorgon på skolan. What do you prefer?


Halloween 2010. Måste göras om!

Comments
Postat av: Sara

Ha en fin söndag :)

2011-09-18 @ 12:29:09
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback