When I held ya


Moa Lignell - When I held ya

Just sayin' WOW! Helt otrolig!
När jag kom hem från skolan chattade jag med Cissiw på msn. Long time ago, både sen jag chattade med Cissi och sen jag var inne på msn. Efter det har jag mest suttit vid datorn och förbrivit tiden. Eller ja, fram till middagen. Då åt jag som ni förstod, och efter det fick jag och min syster-yster vara barnvakt till våra yngre systrar-ystrar. Vi har sjungit SingStar. Sedan fick jag borsta deras tänder och läsa Hans och Greta och Guldlock och de tre björnarna för dom. Kul, eller så inte. Och ni försöker vi få dom att somna, men det går helt och hållet åt skogen. Dom ligger bara och pratar, men snart så. Då kommer dom sova. Under tiden dom ska försöka somna har jag hunnit skriva en del på min novell. Den hittar ni här. Nu ska jag plugga so:n lite snabbt och efter det blir det väl att bara chilla.
Kom ihåg frågestunden. Den hittar ni i inlägget under eller om ni klickar här, eller på bilden här under.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback