Fyra från i torsdags

Cissi's bild.
Efter många om och men blev det så att jag åkte på Luleå Kalaset i torsdags. Där var jag med Cissi W och åkte karuseller (krutröke, hahahaha, Cissssssi) och gick runt och så. Sen såg  vi Ulrik. Han var sjukt grym. Mycket snyggare i verkligheten. Plus att han är sjukt bra på att sjnga live, hehe. Jag fotade inget för min mobil suger på att fota. Jag filmade men men ljudet blev över-dåligt så det sög ju. Väntar förresten på att Cissi ska lägga upp någon mer bild på Ulrik och det.. Och sen efter vi varit och sett Ulrik gick vi och åkte karuseller igen och gick runt och ja. Vi åkte hem omkring halv tio tror jag. Ja, det var lite kort om torsdagen.

Comments
Postat av: fotoquie.blogg.se

Låter kul :))

2012-08-06 @ 15:51:39
URL: http://fotoquie.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback