Please just let me hold you one last time

Tänkte lägga upp en bild på elden, men internet fuckade upp då så det blev inget..
Sitter just nu ute på altanen i stugan och lyssnar på musik - One last time av Agnes, just nu. Det blåser som fan, men det är det enda stället som har nog bra internet för att man ska kunna göra i stort sätt något... Tur att jag i alla fall har en brasa här, annars hade jag seriöst frysit ihjäl. Funderar på att snart gå in, och hoppas på att internet i alla fall funkar hyffsat, fyfan vad kallt. Usch. Tror jag åker hem från stugan imorgon, annars på morgonen på söndagen. Vi får se, jag hoppas dock på imorgon kväll. Här någon dag, typ lördag, söndag eller måndag, kommer jag lägga ut en massa bilder från hela veckan. Från när vi sov i strandhuset, från när jag ahr varit med Amanda, från stugan och ja, lite allt möjligt. Voi vittu, det är förjävligt kallt, så nu orkar jag inte skriva mer. Ha en bra natt.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback