Känslan av att sluta klockan tio

Känslan av att sluta klockan tio, alias fyra och en halv timme tidigare. Idag slutade jag klockan tio, jag hade bara två lektioner. Matte och NO. Sen var slöjden inställd och jag skulle inte vara med på idrotten eftersom det var skridskor.. Så då hade jag fyra timmars hål, och sen frågade jag, Linda och Cissi vår SO-lärare vad vi skulle göra på SO:n och då visade det sig att hon skulle bort och vi fick en hemuppgit istället.. haha, fett grymt. Så jag tog en buss som gick kvar i elva och var hemma just efter elva. Sen dess har jag inte gjort något speciellt, nu ska jag packa och fixa en massa som en galning. Jag ska till Övertorneå på en slalomtävling och ska sova i husvagn där, med pappa och min syster. Kul va?! Nja, tvek. Men nu måste jag packa osv. för vi ska åka om typ en timme och jag ska hinna äta och allt, pusshej! :)

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lzkjq6XagR1r0vzmeo1_500.gif
Haha, kände mig bara tvungen...

Comments
Postat av: Malin

Alltid lika härligt att få sluta tidigt! ;)



Sv: Ja hoppas det! :) Jahaa det är därifrån jag känner igen honom då!



Kram

2012-02-27 @ 16:22:29
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback