Day 4 – Your favorite friendship

O, den var svår. Jag gillar många vänskaper, heter det så?, i Vampire Diaries. Jag älskar Bonnies och Elena, Elenas och Carolines. Jag gillar även Damons och Alarics vänskap. Sen måste jag ju bara nämna att jag verkligen älskar Stefans och Damons! Trots deras nedgångar är den vänskapen, och kärleken..., helt fantastisk! Men min favorit är dock Tylers och Carolines vänskap. Den slår faktiskt alla andra vänskaper i Vampire Diaries. Dom är så söta, speciellt när Caroline hjälper Tyler under förvandlingarna... Tröstar varandra och allt... åh så sött!!


Comments
Postat av: ZofieJashari - <3<317år och är tsm med en 17år äldre kille<3<3

Sv; Det är bara bra, men är trött ! Själv då? :)

2012-01-13 @ 07:27:32
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback