If I could, then I would. I'll go wherever you will go.

Förlåt, förlåt, förlåt för den dåliga uppdateringen. Har haft fullt upp och inte orkat blogga. Jag har nu ingenting kvar i skolan, alltså inga hemuppgifter och sånt.. Sjukt skönt. Och det är ju bara en vecka kvar tills det blir sommarlov. Dock bara fyra skoldagar eftersom det är nationaldagen på onsdag, wich means that we're lediga. Och sen är det en massa annat så det är egentligen bara en vanlig skoldag, fast den är ändå inte så vanlig. Åh, skit samma. Idag hade vi i alla fall abra en och en halv lektion. Internet sög, as usual, så vi hade bara en halv NO-lektion. Sen skulle vi itne ha någon slöjd, och till sist visade det sig att vi inte skulle ha någon idrott eller SO helelr, varför vet jag itne riktigt.. Jag kom hem runt elva, sjukt skönt. Sen dess har jag bara chillat, sett lite OTH och sånt. Ska fortsätta med det nu, see ya! :)


En bild jag fotade till en bilduppgift. Det är min syster Sandra och hennes kompis Linn på bilden, if you're wondering ;)

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback