We’re beautiful like diamonds in the sky

Denna ↑ bild beskriver min kväll ganska bra, måste jag säga. Detta - plugga till spanska prov, lära mig några regelbundna verb på engelska och fortsätta med HKK-uppgiften - är vad jag ska göra denna kväll. Orkade inte åka på löje idag heller, mår fortfarande inte bra och passar därför på att göra läxa och sånt den här veckan så slipper jag vara borta från löje så mycket nästa vecka. Idag tog jag sovmorgon till tio över nio eftersom jag skulle vara hos tandläkaren just efter tio. Hade ändå ingen lektion förrän klockan nio, och det enda jag skulle göra där var att jobba med HKK-uppgiften - som jag lika gärna kan göra hemma. Var hos tandläkaren och en timme efter vi blev klara där skulle jag till läkaren uti min huvudvärk, astma och magont. Där fick jag ta blodprov, pricktest och prata och allt möjligt. Fick mediciner och ska börja hos en sjukgymnast och allt, heja mitt liv. Känns inte helt ok att jag alltid mår dåligt så det blir väl bra med medicinerna och sjukgymnasten och det - förhoppningsvis. Blev ett ganska långt inlägg men w/e. Ha en bra kväll!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback