When you get what you want but not what you need

Fotade den i vintras, typ. Heja bildbbrist! Längtar fan till snön, julen, min födelsedag, slalomen, mörkret och allt vintrigt! Så mysigt! Åh.
Jävligt skönt att det var sista dagen med löje igår. Fan vad bra. Ikväll ska jag gå och sova värsta tidigt och bara åh. Så jäkla skönt. Fick ihop omkring 105 timmar tror jag, så det borde bli där kring 10 500 kronor, beroende på vad lönen är. Stannade hemma från skolan idag för jag mådde illa och hade ont i magen imorse. Har bara tagit det lugnt under dagen, läst lite, sett på lite tv-serier och så. Börjde räkna matte för ett tag sen, och det ska jag fortsätta med nu. Har matteprov på fredag. Ska även plugga till NO-provet vi ar imorgon. Ha en bra dag!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback