You a stupid hoe, you a, you a stupid hoe

Kan ju börja med att berätta att det snöar - om ni då har missat det. Facebook är överspammat med "snö"-inlägg. Irriterande. Som. Fan. Slutade i alla fall halv elva idag. Skönt. Hade bara bildlektion och mattelektion. Vi fixade så vi inte behövde gå på SO:n eftersom vi ändå inte skulle ha någon svenska eller arbetspass så vi hade ett långt hål, eller något. Whatevs. Åt plättar med Linda, Krisse, Johanna och Pirre innan vi skyndade oss till bussen. Kom hem kring tio över elva och då läste jag i Älskar - hatar i typ en timme och sen dess har jag hållit på och kolla Facebook, bloggar osv. (väntar ännu på att jag inte ska vara avstängd från Twitter längre) och gjort lite skoluppgiften. Ska fortsätta med det nu och får se om jag hinner fara på löje ikväll, måste plugga spanska och göra klart mitt personliga brev och CV:n (svenska-SO-uppgift om ni undrar) och en uppgift i NO:n. Ha en jävligt bra tisdag!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback