De närmaste 473 dagarna

Igår kväll såg jag Breaking Dawn Part 1 - för typ hundrade gången - och The Hunger Games. Ikväll såg jag The Hunger Games igen - ruggigt bra film måste jag säga. Alla ni som inte sett den måste se den, annars har ni missat något riktigt grymt. Såg för en stund sen att andra filmen i Hungerspel-triologin har premiär i USA först den 21 november 2013. Mer än ett år dit... 1 år och 73 dagar - 437 dagar. Dö. Får muntra upp mig med att Breaking Dawn Part 2 har premiär omkring den 14 november i år, så alltså bara typ två månader - typ 66 dagar - kvar. Och The Vampire Diaries säsong 4 har ju premiär den 11 oktober, bara en månad - 31 dagar - kvar. Omg, omg, omg, omg. Sen är det ju bara 221 dagar kvar till jag och Cissi sitter i Telenor arena i Oslo och ser Justin Bieber uppträda. Lycka! Den fjärde (och kanske sista...) boken i "Ängel-serien/Hush hush saga" av Becca Fitzpatrick kommer ut i USA den 23 oktober - om 44 dagar - och sen tar det väl kanske 3-4 månader innan den kommer finnas översatt på svenska. Nu vet ni då allt viktigt som kommer hända under de närmaste 437 dagarna. Haha.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback