Det tog allt för många år för mig att äntligen bli fri

Arkivbild. Ganska gulliga va?
Jag kom hem från ledarskolan för ungefär en timme sedan. Det var roligt där. Innan jag for dit hann jag göra klart SO-inlämningsuppgifter, skicka in den, göra klart en inlämningsuppgift i svenska och plugga NO ett tag. Pappa hade klippit grannarnas gräs redan så jag slapp göra det, haha. Sen jag kom hem från ledarskolan har jag hunnit äta - laxlåda, satans gott måste jag säga! - och plugga NO lite mer. Och såklart har jah hunnit sitta vid Twitter... nu ska jag ta och slå igång The Hunger Games och se den - tredje kvällen i rad. Riktigt förjävla grym film det där. Se den! Imorgon är det skola igen. Varför är helgen alltid så kort? Det är ju galet.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback